Nowotwór pęcherza moczowego jest drugim najczęściej występującym spośród nowotworów uro-onkologicznych u mężczyzn. Najistotniejszym czynnikiem ryzyka raka pęcherza jest palenie tytoniu. Palacze mają dwukrotnie wyższe ryzy
ENERGA po raz pierwszy znalazła się na liście 100 firm, które cieszą się w oczach menadżerów najlepszym wizerunkiem. - To efekt naszych działań na zliberalizowanym rynku energii - ocenia Barbara Klimiuk, prezes EN
Miłośnicy konsoli Xbox 360 wybrali miejsce tegorocznego zlotu; rozpoczęcie rejestracji na www.xbox.com; liczne atrakcje czekają na uczestników Warszawa, 23 czerwca 2008 r. – Firma Microsoft® zaprasza wszystkich
Gruzińska kuchnia to bogactwo tradycji, kultury oraz smaków. Poznając tajemnice Kaukazu zakochujemy się w nim, odtwarzamy regionalne dania oraz delektujemy się winem, prosto z gruzińskich winnic. Doradzamy jak sprawić, aby ten w
Muzyka jest integralną częścią życia każdego człowieka. Inspiruje, wzbudza emocje, odpręża i wycisza lub odwrotnie - dodaje energii i pobudza do działania. Marka Dekoral, czerpiąc natchnienie z najróżniejszych gatunk
Od grudnia br. Studio Cynthia Line (www.cynthialine.pl) rozszerzyło ofertę zabiegów kosmetycznych o intensywny zabieg nawilżająco-odżywczy "Hydra Clinic" francuskiej, profesjonalnej marki kosmetycznej z nurtu nieinwazyjnej
Globalne Forum Humanitarne i jego prezes, były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan, wraz z firmą Ericsson, Światową Organizacją Meteorologiczną (WMO), operatorem telekomunikacji komórkowej Zain i Instytutem Ziemi Uniwersytetu Col
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
Divante opracowało sklep internetowy dla marki odzieży damskiej SOLAR.…
Firma PCO S.A. bierze udział w tegorocznych obchodach Międzynarodowego Dnia Rodzin wspierając akcję ?Dwie Godziny dla Rodziny" i potwierdzając przekonanie o fundamentalnym znaczeniu rodziny dla pracowników.…