Świąteczne stroiki, haftowane, wyklejane bądź malowane obrazy, niepowtarzalne kartki i figurki oraz wiele innych przedmiotów, ręcznie wykonanych przez niepełnosprawnych artystów będzie można kupić na politechnicznym kiermasz
Polskę w 2015 r. czekają zmiany na arenach politycznej i gospodarczej. To może być czas strajków. Uruchomiony został bowiem mechanizm ujawniający społeczne aspiracje, często niepokrywające się z wizjami rządzących. Ukazał
Od 19 listopada członkowie klubu LifeStyle mogą za pośrednictwem swoich telefonów komórkowych swobodnie korzystać z programu lojalnościowego, jaki oferuje Super-Pharm. Darmowa aplikacja na smartfony ułatwia dostęp do przywilej
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest
Mnóstwo atrakcji czeka na wszystkie dzieciaki, które w niedzielę 7 czerwca odwiedzą łódzkie ZOO. Tego dnia odbędzie się tegoroczna edycja akcji „Rossmann Dzieciom”.Popularna impreza odbywa się w
29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką no
Dlaczego ryby nie zamarzają w skutym lodem jeziorze? W jaki sposób zmieścić metrowy balon w kubeczku o średnicy piętnastu centymetrów, zgnieść puszkę nie używając siły albo wytworzyć pioruny w kuchence mikrofa
W Polsce średnio co 24 sekundy ktoś zastrzega kartę bankomatową. W 84% przypadków przyczyną jest zgubienie ? pozostałe to wynik kradzieży. W skutecznym i szybkim blokowaniu kart pomaga specjalna infolinia.…
Każdy z nas jest narażony na anafilaksję. Szczególnie niebezpieczna jest dla dzieci i alergików. Niestety ? zaledwie co czwarty Polak wie czym jest wstrząs anafilaktyczny.…
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy