Wartość sprzedanych w listopadzie wycieczek wyniosła prawie 11 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku, giełdowy touroperator odnotował tym samym wzrost obrotów o 80%. Bardzo duży wp
24 listopada podczas uroczystej gali w Galerii Porczyńskich w Warszawie, poznaliśmy nazwiska laureatek pierwszej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2008, którego organizatorami byli BRE Bank i Radio PIN.W
Prestiżowy amerykański magazyn International Wine and Spirit Annual Buying Guide ogłosił tegoroczną listę wyróżnionych winnic. Jedną z nich jest Freixenet liczące ponad 100 lat katalońskie przedsiębiorstwo rodzinne produkuj
ING rozpoczyna czwartą już edycję Globalnego Wyzwania. W ramach międzynarodowej akcji, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, angażują się w różnorodne działania społeczne na rz
Czasy podręcznych wentylatorków czy otwierania okien w celu zrobienia przeciągu minęły bezpowrotnie. W nowoczesnych budynkach biurowych funkcjonują zaawansowane systemy klimatyzacyjne zapewniające komfort pracy nawet wtedy, gdy
„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
Gra ?Gears of War? najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie Firma Microsoft? poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry ?Gears of War? (Microsoft Games Studio) zdobyw
Wiosenna pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Częściej jemy wówczas poza domem. Marka Aqua Slim, suplementu diety zawierającego ekstrakt z rośliny Garcinia cambogia, który wspomaga proces odchudzania[1], po
Podczas największej konferencji w Europie Środkowej i Wschodniej, wśród 2500 gości ? liderów gospodarki i polityki z całego świata ? pojawią się Mistrzowie Kodowania. Organizatorzy ogólnopolskiego programu edukacyjnego dowio
W krakowskim salonie KOŁO odbyło się spotkanie z czołowymi polskimi projektantami z pracowni MOHO/CODE. To kolejna inicjatywa producenta wyposażenia łazienek, mająca przybliżyć szerokiej publiczności najnowsze trendy w design