W 2012 r. zbankrutowało aż 10 biur podróży, rok później ? dwa. Trwający sezon na razie nie przyniósł złych wieści. Turyści wypoczywają za granicą bez obaw, choć zdarza się, że wymarzone wakacje nie spełniają warunkó
W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach ? Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu ?Samotność w sieci? w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.Be
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce
Trofea i pamiątki olimpijczyków z grupy Team7 można od dziś licytować na aukcji internetowej Allegro.pl. Wśród wystawionych przedmiotów są m.in. statuetka Renaty Mauer-Różańskiej za zdobycie 2m. w Plebiscycie na Najlepszego
Giełdowy touroperator wypracował za okres styczeń-wrzesień 2008 roku zysk netto ponad 5,4 miliona złotych, przy przychodach netto na poziomie ponad 208 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłe
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Kampania „Zaufaj wodzie kranowej”, realizowana dla firmy BRITA, zdobyła złotą statuetkę Gold Magellan w międzynarodowym konkursie 2010 Magellan Awards – Communication Campaign Competition. Poza Gold Award, proje
Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Polaków do tego stopnia, że linie lotnicze prześcigają się w promocjach i zmianach ofertowych. W związku z tym NewsPoint przygotował raport
Droga na stadiony świata rozpoczyna się w Gdyni! Już w sobotę swoje pierwsze kroki postawią w ich kierunku młodzi lekkoatleci z Pomorza, Warmii i Mazur. Już po raz siódmy uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów zainauguruj�
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc