Nexto.pl, największy polski sklep z cyfrowymi książkami i prasą wprowadza, jako pierwszy na rodzimym rynku e-publikacji, bardziej przyjazny i opłacalny dla klientów model dystrybucji. Zamiast kupować konkretne produkty, u� 
     Co kupić na gwiazdkę dziewczynie? Z czego będą zadowoleni rodzice? Kolejne skarpetki dla chłopaka? - z takimi pytaniami chyba zmaga się każdy w okresię przedświątecznym. W rozwiązaniu dylematów, może pomóc specjalna stron 
      Wszystko z natury ? poznaj jakość tkanin Vippi DesignO tym, że marka odzieżowa Vippi Design jest wyjątkowa, przekonało się już szerokie grono użytkowniczek. Wśród nich znalazły się przyszłe, jak też świeżo upieczone 
     Znana i nagradzana w Polsce i na całym świecie reżyserka filmowa, Dorota Kędzierzawska ("Wrony", "Jestem", "Jutro będzie lepiej"), debiutuje w teatrze. I to od razu w niezwykły sposób - we współczesnej opowieści o Medei (char 
      Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w codziennej diecie powinno się znaleźć około 20–40 g błonnika, tymczasem Polacy rzadko spożywają go w takiej ilości. Zupy warzywne mogą być dobrym źródłem tego cenn 
     Rozstrzygnięto trzecią edycję konkursu „Dom marzeń Polaka". Nagroda główna - dom jednorodzinny - stanie tym razem pod Wałbrzychem, w malowniczo położonej gminie Walim. Spełni się w ten sposób marzenie 
      Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym 
      Czterech komisarzy Unii Europejskiej, mocna reprezentacja krajowego i europejskiego parlamentu, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z Polski, Europy, świata oraz prezesi największych firm i liczni biznesmeni. VII Europejski 
      Pakiet onkologiczny i obowiązkowe skierowania do dermatologów oraz okulistów ? to jedne z nowości dla pacjentów, które zostały wprowadzone od tego roku. Środowisko medyczne jest ustosunkowane do zmian krytycznie ? uważa, że 
     Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od