Przed nami kolejny długi weekend, podczas którego zewsząd unosić się będą smakowite zapachy. Osobom, które nie zdecydowały jeszcze, jaki rodzaj grilla wybrać, Xella Polska podaje przepis na ogrodowego grilla wymur
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
Marani Reserve 2007 to nie jest wino do picia na co dzień. Nie należy go traktować jako trunku towarzyszącego. Wymaga celebracji ? jego degustacja to wydarzenie samo w sobie. Posępne i eleganckie, spotka się z uznaniem nawet najb
"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
Do największej liczby wypadków drogowych z udziałem pieszych, przede wszystkim dzieci, dochodzi w okresie jesienno-zimowym. Ciemne ubrania i brak odblasków sprawiają, że po zmroku nie jesteśmy dla kierowców dostatecznie widoczn
Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel - prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku”
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walcz
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (http://www.wosp.org.pl) informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XII Finału WOŚP. Od 3 grudnia 2003 do 14 lutego 2004 r. pod adresem
Został uruchomiony serwis internetowy Zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości pod adresem www.zrzeszeniebps.pl . Dotychczas informacje o Zrzeszeniu BPS były publikowane na stronach Banku BPS. Główne działy nowego
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka