1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (http://www.wosp.org.pl) informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XII Finału WOŚP. Od 3 grudnia 2003 do 14 lutego 2004 r. pod adresem
ENERGA największym polskim dystrybutorem energii elektrycznej w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z najnowszego rankingu miesięcznika „Manager Magazyn". Na liście TOP 500 największych firm z tego regionu Europy ENERG
Po raz pierwszy serwis aukcyjny Allegro promować się będzie poza Internetem. Dzis ruszyła kampania reklamująca serwis w Radiu Zet i Radiostacji.Do końca grudnia w Radiu Zet zostanie wyemitowanych około 120 spotów reklamowych.
Student I roku automatyki i robotyki na Wydziale ETI Damian Szymański skonstruował robota, który swoją nietuzinkową zwinnością wywalczył II miejsce podczas międzynarodowych zawodów Robotic Arena we Wrocławiu. To
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie
W dniach 19-21 grudnia w Myślenicach odbyły się Mistrzostwa Polski Weteranów w strzelectwie sportowym. Zawody zostały objęte Honorowym Patronatem Burmistrza Miasta i Gminy Myślenice Macieja Ostrowskiego oraz Prezesa Polskiego
Trwa międzyuczelniana akcja Rozdajemy uśmiech. Studenci z całego Trójmiasta zbierają zabawki i słodycze, które tuż przed Bożym Narodzeniem trafią do dzieci ze świetlic środowiskowych. Akcję, już po raz drugi,
Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems, światowego lidera w branży prasy elektronicznej.Magazyny oferowane przez NetPress pos
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy