W trakcie Europejskiego Forum w Monako firma Samsung zaprezentowała nowe urządzenie wielofunkcyjne Samsung MultiXpress 7, zaprojektowane z myślą o dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Urządzenie zapewni firmom zup
Polacy wydają coraz więcej na świąteczne prezenty, jednak co roku mają ten sam problem – co kupić? Decyzja nie jest łatwa, w grę wchodzą uczucia bliskich i pieniądze, nie małe. W tym roku Polak przeznaczy na ten
Wyniki badania European Trusted Brands 2011 Polacy wybrali najchętniej oglądane stacje telewizyjne. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands marka TVN została laureatem Złotego Godła, markę Polsat wyróżn
mBank wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym Generali oferują ubezpieczenia majątkowe i NNW z 10% rabatem oraz bardzo atrakcyjne ubezpieczenie podróżne.Promocja trwa do końca sierpnia br. i dotyczy ubezpieczenia mieszkanioweg
Największy i najbezpieczniejszy internetowy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o arcyciekawej akcji zorganizowanej przy współpracy firm Shell oraz Ferrari. Już od dnia dzisiejszego, tylko na stronach Allegro.pl pod adresem:http:
Finał IX edycji ogólnopolskiego konkursu Debat Szkolnych odbędzie się 28 kwietnia o godz. 11.00 w Sali Posiedzeń Senatu RP. Teza tegorocznej debaty uczniowskiej brzmi: \"Polska powinna przystąpić do Unii Europejskiej\". Dz
Freixenet słynący na całym świecie z innowacyjności i nowoczesnego podejścia do wina oraz komunikacji z nim związanej wykonał kolejny krok milowy. Dzięki japońskiej enolog pracującej w winnicy i jej wieloletniej pracy na ryn
mBank zaprasza Klientów korzystających z sieci komórkowej Play do wzięcia udziału w konkursie. Do zgarnięcia są multimedialne nagrody. Konkurs skierowany jest do wszystkich osób, które korzystaj�
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce