Już ponad 10 000 Klientów mBanku- pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało Złotą Rybkę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w rankingu Rzeczpospolitej.Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty m
W tegorocznej edycji Zgrupowania Małych Pływaków Huggies® CUP wystąpiły niemowlęta reprezentujące szkółki pływania z całej Polski. Partnerem inicjatywy było Polskie Stowarzyszenie Pływania Niemowląt oraz B
W Białowieży rusza Letni Przegląd Filmów Przyrodniczych, który potrwa cały miesiąc - do 30 sierpnia. Filmy wyświetlane będą 3 razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki zawsze o godz.14.00, w sali konferencyjnej
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
Relacja on-line z oscarowej nocy oraz nowy serwis – serialeRelacja on-line z oscarowej nocy Błysk fleszy, czerwony dywan, fani walczący o autografy największych gwiazd. Niezwykłą atmosferę oscarowej nocy przekażemy w
Netia znalazła się w finale pierwszej edycji Polish National Sales Awards. Za „innowacje w dziedzinie sprzedaży” został wyróżniony Michał Ciemiński, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Korporacyjnym Netii. Natomia
Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty bi
Należący do Grupy Onet.pl, wiodący serwis randkowy Sympatia.pl, wprowadza nowatorski system płatności online „Płacę z Allegro”. „Płacę z Allegro” to nowa na polskim rynku internetowym usługa regulowan
Wrocław, historycznie miasto pogranicza – wielu kultur, narodów oraz religii – powraca od pewnego czasu do swej wielusetletniej tradycji miasta tolerancji i dialogu. Praktycznym przejawem tego stanu rzeczy są wroc�
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró