24 godziny na dobę kamery Allegro.pl będą śledzić każdy ruch uczestników pierwszego w naszym kraju reality show, transmitowanego w Internecie. Wyłonieni w castingu mężczyzna i kobieta mają w ciągu miesiąca zmienić n
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Netia otrzymała główne wyróżnienie Konferencji WiMAX World EMEA 2008 w kategorii Najlepszy Wdrożony Serwis Operatorski w Regionie EMEA (Best Service Provider Deployment).Konferencja WiMAX World EMEA jest największą
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orł
5 lutego oficjalnie rozpoczęło działalność nowe regionalne biuro Allegro w Krakowie. Będzie w nim pracować kilkudziesięciu specjalistów z zakresu technologii informatycznych, w tym rozwiązań mobilnych, rozwoju platformy e-co
Koncern Energetyczny ENERGA SA gratuluje drużynie ENERGI Czarnym Słupsk historycznego awansu do koszykarskiej elity w sezonie 2005/2006. ENERGA zaprasza do kibicowania Słupszczanom w najbliższym spotkaniu z Prokomem
Wielka loteria "MOC energii", adresowana do 2,4 milionów klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA ruszyła dziś, w poniedziałek 10 kwietnia. To pierwsza akcja promocyjna w sektorze energetycznym skierowana do tak l
W jaki sposób możemy efektywniej wykorzystywać paliwo i zmniejszyć emisję spalin we współczesnych samochodach? To niewątpliwie jedno z najbardziej naglących pytań. Od 22 do 24 maja, podczas corocznego europejskieg
Ruszyła kolejna edycja ankietyzacji Nauczycieli Akademickich na Wydziale Chemicznym Politechniki Gdańskiej. Tymczasem nie opadły jeszcze emocje po podsumowaniu semestru letniego. Studenci przygotowali nagrodę specjalną dla najbard
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie