W odpowiedzi na oczekiwania internautów Xella Polska uruchomiła kolejny serwis. Na stronie www.budowane.pl zainteresowani znajdą opracowania dotyczące technologii budowlanej System 20 cm, będą też mogli przyjrzeć się tem
Światowej sławy designer, Antonio Citterio, zaprojektował ceramikę łazienkową dla Sanitec KOŁO. Na polski rynek weszła zupełnie nowa seria OVUM, zaś linia EGO przeszła gruntowny lifting. Nowe produkty KOŁA sygnowane są naz
W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesi
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
Firma Endless Infinity LTD rozsyła do polskich przedsiębiorstw ofertę zamieszczenia informacji o firmie w internetowej bazie informacyjnej. W mailu podana jest informacja, iż usługa ta jest darmowa i wymaga jedynie wypełnienia za
Od ponad czterech lat studenci architektury Politechniki Gdańskiej wcielają się w rolę osób niepełnosprawnych, odnajdują bariery architektoniczne, z którymi ci stykają się na co dzień i szukają dróg ich r
Chór Politechniki Gdańskiej zdobył najwyższe laury podczas XI Łódzkiego Festiwalu Chóralnym Cantio Lodziensis. W konkursie uczestniczyło 28 zespołów z całej Polski. Festiwal odbywał się w dniach 15&
Ukazała się długo oczekiwana publikacja „Wędrówki po Wrzeszczu” pod redakcją Katarzyny i Jakuba Szczepańskich. Promocja książki i spotkanie z autorami odbędzie się w środę, 29 czerwca o godz. 18 w Szkole
<P ><B >W 2004 roku Bank Pekao SA wesprze cele społeczne kwotą prawie 4 mln złotych. Bank postanowił skoncentrować swoją działalność społeczną i charytatywną na wybranych celach. Najwięcej przeznaczy na pomoc
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba