Polskę w 2015 r. czekają zmiany na arenach politycznej i gospodarczej. To może być czas strajków. Uruchomiony został bowiem mechanizm ujawniający społeczne aspiracje, często niepokrywające się z wizjami rządzących. Ukazał
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
Trzy europejskie miasta ? Amsterdam, Londyn, Belgrad ? znalazły się wśród najpopularniejszych wiosennych kierunków wybieranych przez Polaków, wynika z danych internetowego biura podróży Tripsta.pl. Polacy spędza w nich średni
Prawie 1800 uczniów odwiedziło interaktywne miasteczko edukacyjno-rozrywkowe "Planeta Energii" 23 i 24 maja w Jaworze."Planeta Energii" przyjechała do Jawora jako nagroda dla klasy II sportowej ze Szkoły Podstawowej nr 5 im.
Relacja z debaty - Podsumowanie prezydencji węgierskiej – wnioski dla Polski13 czerwca 2011 roku na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się debata, na której podsumowano osiągnięcia prezydencji węgierskiej w Radzie UE.
Nic tak nie poprawia humoru jak nowa para butów ? to prawda znana kobietom nie od dziś. Aby polepszyć samopoczucie nie tylko paniom, centrum outletowe Factory Wrocław przygotowało niespodziankę. 6 i 7 czerwca br. odbędzie się a
Pielęgnacja skóry w okresie jesienno-zimowym jest niezwykle ważna. Jeśli o nią nie zadbamy, może dojść do pękania naczyń krwionośnych, naruszenia bariery lipidowej, przesuszania, łuszczenia, a nawet poważniejszych dolegliw
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów