To już politechniczna tradycja. Co roku, na kilka dni przed Bożym Narodzeniem w holu przed Aulą Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej gromadzą się słuchacze koncertu świątecznego. Tegoroczne „kolędowanie”
Podczas uroczystej gali „Perły Polskiej Gospodarki” w Teatrze Wielkim w Warszawie przyznano statuetki dla najlepszych podmiotów gospodarczych w Polsce. Tytuł Perły Dużej otrzymała obchodząca w tym roku sw
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Ponad 955 tys. zł wydali internauci na aukcjach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z okazji XIV finału. Serwis przygotowany przez Allegro.pl, pobił tym samym kolejny rekord.W tym roku już po raz szósty Aukcje Wielkiej Orkiest
Przygotowania do X Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wchodzą w ostatni etap. W tym roku główny sztab Fundacji Jurka Owsiaka oraz centrum całej akcji zagości 13 stycznia w studiu nr 5 w siedzibie TVP przy ulicy Woroni
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
AlleWakacje to najnowszy projekt lidera polskiego rynku e-commerce - Grupy Allegro. Tym razem poszerza ona swoją działalność o rynek branży turystycznej. Nowy serwis oferuje dostęp do ofert sprzedaży wy
Ubóstwo to najgorszy z kataklizmów dotyczących współczesnego człowieka. Tak twierdzą aktywiści Amnesty International. Problemowi wykluczenia ludzi biednych spod mocy prawa i troski rządów organizacja d
2000 słuchaczy wykładów otwartych, 21 ?młodych" panelistów biorących udział w debatach VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) oraz blisko 100 osób uczestniczących w wydarzeniu
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy