Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznacz
mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w akcji pomocy dzieciom na WIOSNĘ.Dzieci są naszą przyszłością i nadzieją. To właśnie one wnoszą w nasze życie radość, to one nadają sens naszym dąże
Profesjonalne konsultacje lekarskie dzięki inteligentnemu testowi online to nowe rozwiązanie Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznego MEDICUS nie tylko dla zabieganych. Ruszył program ?Zbadaj się teraz?, który umożliwia Pacjentom w
Już ponad 10 000 Klientów mBanku- pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało Złotą Rybkę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w rankingu Rzeczpospolitej.Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty m
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
30 sierpnia na Dworcu Świebodzkim we Wrocławiu odbył się Festiwal Kolorów. O 16.00 nad miastem spotkań uniosła sie barwna chmura stworzona przez tysiące uczestników obsypujących się proszkiem Holi we wszystkich odcieniach ma
Serwis Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy www.wosp.org.pl informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach X Finału WOŚP-u. Już od dnia dzisiejszego, tj. 3 grudnia aż 31 stycznia 2
Wiosna przyniosła falę podwyżek opłat za podstawowe usługi bankowe. Dla osób, które nie korzystają z bankowości internetowej i sporadycznie płacą kartą, podwyżki będą szczególnie bolesne. W skali roku
Największa platforma handlowa polskiego Internetu Allegro.pl rozpoczęła kampanię świąteczną. Będzie ona zachęcać Użytkowników do kupowania prezentów pod choinkę właśnie w serwisie. To największa kampania ma
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&