Globalne Forum Humanitarne i jego prezes, były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan, wraz z firmą Ericsson, Światową Organizacją Meteorologiczną (WMO), operatorem telekomunikacji komórkowej Zain i Instytutem Ziemi Uniwersytetu Col
Wirtualna Polska po raz kolejny zaangażowała się w malborskie obchody mikołajek. W tym roku portal wsparł dom dziecka i szpital w grodzie nad Nogatem oraz włączył się w organizację mikołajkowego wydarzenia.Malborską uroczys
Rainbow Tours wraz z Lukas Bankiem wprowadziło dla swoich Klientów możliwość skorzystania z dogodnego kredytu na oferty wycieczkowe lato 2009. Takie rozwiązanie umożliwia turystom spłacenie wybranej wycieczki w ratach, po
O skali Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach świadczą ranga gości, merytoryczny program i jakość debat oraz liczby: ponad sześć tysięcy uczestników, kilkuset prelegentów, 100 sesji tematycznych. Tegoroczna kamp
Muzyka jest integralną częścią życia każdego człowieka. Inspiruje, wzbudza emocje, odpręża i wycisza lub odwrotnie - dodaje energii i pobudza do działania. Marka Dekoral, czerpiąc natchnienie z najróżniejszych gatunk
Dzięki akcji Shell, klienci tej firmy mogą znacznie obniżyć koszty eksploatacji samochodów.Mając na uwadze duże znaczenie wydatków na paliwo dla stanu domowych budżetów, Shell opracował program edukacyjny dla kierowców o n
13 października rozpoczął się proces rejestracji uczestników organizowanego przez Gazetę Giełdy Parkiet konkursu „Parkiet Futures 2008”. Parkiet Futures 2008 to konkurs polegający na inwestowaniu rzeczywistych
Od września musical ?Polita? będzie można oglądać na deskach teatru Studio Buffo kilka razy w miesiącu. ?Polita? to wielkie show teatralne o życiu legendarnej polskiej aktorki lat 20. Poli Negri. Spektakl zrealizował teatr Stud
Giełdowy touroperator wypracował za okres styczeń-wrzesień 2008 roku zysk netto ponad 5,4 miliona złotych, przy przychodach netto na poziomie ponad 208 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłe
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache