Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Co zrobić, aby z dużego wydarzenia sportowego odbywającego się w naszym mieście, regionie czy kraju stworzyć dobry produkt turystyczny? Czy Polsce uda się wykorzystać potencjał, jaki niesie ze sobą EURO 2012? Jak mogą nam w
To wyjątkowa jesień dla czterech grup beneficjentów z Mazowsza: dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli, uczniów Szkoły Podstawowej na Targówku Fabrycznym i podopiecznych Zespołu Caritas z Józefowa k/Legio
Dwa złote, srebrny i brązowy medal z 63. Targów Wynalazczości, Badań Naukowych i Nowych Technologii BRUSSELS INNOVA przywieźli naukowcy Politechniki Gdańskiej. Targi odbyły się w połowie listopada.…
Certyfikatem Uczelnia Liderów od wczoraj może poszczycić się Politechnika Gdańska. Oznacza to, że jesteśmy uczelnią kształcącą ludzi kreatywnych, którzy z pewnością odnajdą się na rynku pracy. Ponadto naszej Politechnic
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Firma Samsung poinformowała, że na międzynarodowych targach Consumer Electronics Show (CES) 2015 zaprezentuje nową i rozszerzoną ofertę monitorów i systemów wizualizacji, w tym pełną gamę zakrzywionych monitorów i systemów
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów
Na półki wkracza seria ceramiki łazienkowej EGO by Antonio Citterio. Subtelna elegancja nowej serii właśnie poszerzyła bogatą ofertę Sanitec KOŁO.Proste w formie, jak sama woda i dokładnie tak cenne – oto idea st
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc