Sage sp. z o.o., wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP w Polsce, otrzymała prestiżowy status ACCA Approved Employer, w obszarach Professional Development oraz Trainee Development na
Rodzinny grill, piknik ze znajomymi czy wspólne oglądanie meczu w telewizji to idealne sytuacje, w których możemy zaserwować naszym bliskim i przyjaciołom drobne przekąski. Słodkich i niezdrowych pokus jest naprawdę wiele wię
ING Bank Śląski już po raz czwarty patronuje Ogólnopolskiemu Festiwalowi Ekspresji Dziecięcej, integrującemu środowisko naukowe pedagogów i psychologów. Uroczyste otwarcie Festiwalu odbyło się 23 kwietnia (
Wartość sprzedanych w listopadzie wycieczek wyniosła prawie 11 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku, giełdowy touroperator odnotował tym samym wzrost obrotów o 80%. Bardzo duży wp
Najczęściej, bo aż w 90% przypadków, cierpią na nią młode dziewczyny. Jak zaznaczają eksperci, odpowiedzialności za występowanie choroby nie ponoszą tylko kultura masowa i związany z nią kult ciała promujący szczupłą,
W tym roku Polki chciałyby przede wszystkim schudnąć i uprawiać więcej sportu. A jak już mają oszczędzać, to na konkretny cel. Ich najlepsze wakacje to zorganizowany pobyt all inclusive w 5-gwiazdkowym hotelu, a gdyby miały d
Jerzy Buzek, Andrzej Mleczko i Krzysztof Olszewski odbiorą przyznane po kilkuletniej przerwie Nagrody Kisiela. Powrót do jednej z najświetniejszych tradycji tygodnika WPROST odbywa się w przeddzień 20. rocznicy przyznania p
Wirtualna Polska uruchomiła serwis o mężczyznach - AleFaceci.pl Skierowany jest... nie tylko do kobiet, a znaleźć w nim można m.in. newsy, galerie zdjęć i rankingi słynnych panów – aktorów, piosenkarzy, spo
W odpowiedzi na oczekiwania internautów Xella Polska uruchomiła kolejny serwis. Na stronie www.budowane.pl zainteresowani znajdą opracowania dotyczące technologii budowlanej System 20 cm, będą też mogli przyjrzeć się tem
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba