Największy program lojalnościowy w polskim Internecie – PayBACK zmienia zasady. Jest to przygotowanie do zakończenia obecnej formy programu. Już jesienią zostanie on zastąpiony nową wersją. Będzie ona promować zakupy w
Gruzińska kuchnia to bogactwo tradycji, kultury oraz smaków. Poznając tajemnice Kaukazu zakochujemy się w nim, odtwarzamy regionalne dania oraz delektujemy się winem, prosto z gruzińskich winnic. Doradzamy jak sprawić, aby ten w
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
Fundacja Europeana z Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli zajmuje się obsługą PR Hack4Europe w Poznaniu – wydarzenia realizowanego w ramach międzynarodowego konkursu programistycznego, organizowanego przez
11 czerwca 2007 roku w gmachu Sejmu RP odbędzie się ceremonia wręczenia Znaków Jakości Interkl@sa 2007. Uroczystość odbywa się pod patronatem Marszałka Sejmu RP Ludwika Dorna.W tym roku Znak Jakości Interkl@sa przyznawa
Jakie gwiazdy muzyki są obecnie na szczycie popularności wśród polskich Internautów? Czy „Pianista” Polańskiego cieszy się większym zainteresowaniem Użytkowników Sieci niż „Zemsta” Wajdy? Produkty, kt
Ubezpieczyciel otrzymał nagrodę w prestiżowym konkursie „Sztuka cenniejsza niż złoto”. To uznanie dla efektywnej współpracy Ergo Hestii z gdańską Akademią Sztuk PięknychNagroda została przyznana za wielo
W niedzielę, 27 listopada o godz. 12.00, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach wystąpi podczas kolejnego poranku. W programie koncertu znajdą się dzieła kompozytorów rosyjskich, w roli solisty wystąpi
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró