14 grudnia startuje "Świeć Się" - druga edycja konkurs na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce. W organizowanym przez Grupę ENERGA współzawodnictwie wyłonione zostaną miasta oraz domy świecące w święta naj
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
Projekt internetowy marki WINIARY - Planeta Wielkanocna.pl został uhonorowany nagrodą Webstar Internautów.W tegorocznym wydaniu konkursu Webstarfestival – jedynym oceniającym wyłącznie polskie strony internetowe - pr
W cztery miesiące od oficjalnego startu, w ofercie NetPress, producenta i dystrybutora prasy w cyfrowym formacie Zinio, znajduje się już ponad 20 tytułów. Pojawił się wśród nich m.in. pierwszy dziennik, a także kolejne z czas
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów
Ruszyła trzecia edycja konkursu Książka Audio Roku. Do końca lipca 2011 roku wydawnictwa mogą nadsyłać nagrane i wydane w 2010 roku audiobooki. Audiobooki będą oceniane przez profesjonalne jury, a także poprzez głosowanie in
Ponad 32 000 zł wynosi kwota głównej wygranej w konkursie \"Allegro w obiektywie\" (http://www.allegro.pl/fotka/). Zwycięzca najlepszej fotografii otrzyma główną wygraną, pozostali finaliści wspaniałe nagrody. Do konkursu zg�
Jak zachęcić niejadka do spałaszowania zupy na obiad? A może przeczytać dziecku bajkę o zupie? Tej jesieni jedzenie zupy może być prawdziwie bajkowym przeżyciem! Na stronie www.winiary.pl w sekcji „Zupy to nasza specjaln
Coraz większym powodzeniem w Rainbow Tours cieszą się wycieczki przygotowywane przez Dział Imprez Specjalnych. Klienci już pytają o możliwość realizacji podróży na lato 2009 roku. Najczęstsze zapytania dotyczą organi
25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys