W niedzielę, 27 listopada o godz. 12.00, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach wystąpi podczas kolejnego poranku. W programie koncertu znajdą się dzieła kompozytorów rosyjskich, w roli solisty wystąpi
Marka BRE Banku znalazła się w gronie 80 najmocniejszych marek na polskim rynku firm działających w sektorze business to business. Tym samym, kapituła konkursu Business Superbrands doceniła silną pozycję marki BRE. Wyró�
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło listę osób nominowanych do nagrody ŁEB PR. Propozycje zbierane były wśród członków stowarzyszenia, teraz spośród nich kapituła nagrody wybierze jedn�
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Leciutkie i zarazem bardzo wytrzymałe ? takie mają być przęsła mostu, które powstaną w ramach rywalizacji drużyn biorących udział w konkursie dla studentów wyKOMBinuj mOst 2015. 6 maja zapraszamy do oglądania zmagań 40 k
Przedmioty codziennego użytku wyposażone w chipy i podłączone do Internetu ? to już nie jest pieśń przyszłości, ale rzeczywistość, w której żyjemy. Pralki, lodówki, grzejniki w sieci zaczynają się komunikować bez pośr
W związku z zapowiadanym na czwartek i piątek (18 i 19 stycznia 2007 r.) silnym wiatrem, dochodzącym w porywach do 120-130 km/h, Koncern Energetyczny ENERGA zwraca się z apelem o zachowanie szczególnej ostrożności w pobli�
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró
Z końcem października Internetowy Serwis Kobiecy Female.pl (www.female.pl) pokazał swoje nowe oblicze.Gruntownemu liftingowi poddana została strona główna oraz wszystkie podstrony. Serwis w nowych ciepłych b
Giełdowy touroperator zwiększył o 60% udział przelotów rejsowych w swoim programie zimowym na sezon 09/10. Dla Klientów oznacza to większe możliwości wyboru terminów wylotu oraz ciekawsze programy wycieczek.