24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę od
Polskie Forum Strategii Lizbońskiej (PFSL) przeanalizowało problematykę transportu, jako jednego z czterech obszarów priorytetowych "filaru ekologicznego". Istotność transportu wynika z jego znacznej uciążliwości dla środowis
Koncern Energetyczny ENERGA SA zaprasza na koncert ?Gdańsk dla Orkiestry? -14 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gdańsku, który odbędzie się 8 stycznia br. na Targu Węglowym. W dodatkowym uświetnieniu kulminacyjneg
ING rozpoczyna czwartą już edycję Globalnego Wyzwania. W ramach międzynarodowej akcji, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, angażują się w różnorodne działania społeczne na rz
W odpowiedzi na zaptrzebowanie rynku dystrybutor marki Freixenet, firma Partner Center wprowadziła do swojej oferty wyjątkowe i eleganckie opakowanie dla wina Cordon Negro o nazwie "French Kiss". Wino Cordon Negro w opakowa
Firma Samsung poinformowała, że na międzynarodowych targach Consumer Electronics Show (CES) 2015 zaprezentuje nową i rozszerzoną ofertę monitorów i systemów wizualizacji, w tym pełną gamę zakrzywionych monitorów i systemów
ZyXEL DMA-2500 – streaming cyfrowych mediów w Full HDFilmy w HD bezprzewodowo odtwarzane z komputera na ekranie telewizora, dostęp do internetowego radia, telewizji i serwisów takich jak youtube.com oraz obs�
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich ? to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Foru
Od 20 do 30 października odbywał się w Łodzi festiwal designu. Była to już piąta edycja tej cyklicznej imprezy, na której można było obejrzeć wystawy światowej sławy projektantów wyznaczających trendy we wzor
Od listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A. Spółka, notowana na warszawskiej giełdzie, zleciła agencji organizację spotkań z dziennikarzami, relacje inwestorskie oraz opracowanie n