W dniach 17 – 19 grudnia 2011 roku odbędzie się 10. Ogólnopolski Turniej Szkół w Tenisie Stołowym „Łódzka Gwiazdka 2011”, organizowany przez sekcję tenisa stołowego MKS Jedynka Łód�
Shell kolejny raz udowodnił swoje innowacyjne podejście oraz zaangażowanie w tworzenie i rozwój jeszcze bardziej wydajnych paliw. Poprzez wprowadzenie domieszki BTL (technologia: Biomass to Liquids) do paliwa wyścigowego She
Wielu z nas zastanawia się, dlaczego 1 listopada odwiedzamy cmentarze i modlimy się za dusze zmarłych. Jak się okazuje, to bardzo stara tradycja, która ewoluowała przez wieki i w różnych zakątkach świata wygląda inaczej. 1
Z początkiem czerwca br. Grupa Generali wprowadza zmiany w uproszczonej procedurze likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych. Ubezpieczyciel podwyższa do kwoty 4000 zł limity kwotowe w likwidacji tzw. drobnych szk&oacut
Chcąc bardzo szybko schudnąć, nie jemy kolacji lub zamieniamy produkty na te beztłuszczowe. To jednak nie sprawi, że osiągniemy długotrwały sukces. Zobacz, jakich błędów unikać.Zwłaszcza w okresie letnim panuje moda na at
To wyjątkowa jesień dla czterech grup beneficjentów z Mazowsza: dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli, uczniów Szkoły Podstawowej na Targówku Fabrycznym i podopiecznych Zespołu Caritas z Józefowa k/Legio
Wyjazd na ferie z dzieckiem jest rzeczą, na którą zazwyczaj czekamy z utęsknieniem. Miesiące ciężkiej pracy, obowiązków, zmartwień przytłaczają, a perspektywa odpoczynku z dala od domu jest bardzo obiecująca. Wielu z nas j
Warszawa 19 marca 2007 - W tegorocznej edycji Shell Eco-marathon po raz drugi uczestniczyć będą Polacy. Dwie drużyny z Politechniki Warszawskiej wystartują w zawodach najbardziej oszczędnych energetycznie pojazdów. W Eco-m
18 czerwca br. podczas Gali PremiumBrand firmę Netia SA uhonorowano tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Telekomunikacja/Technologia.„Na markę Netii pracujemy każdym naszym działaniem – od sprzedaży, obsługi
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba