Warszawa, 4 grudnia 2001 r. - Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl - wirtualne licytacje. Dostęp do now
Zbliża się kolejny rok akademicki. Rzesze studentów wracają już z letniego wypoczynku i rozpoczynają poszukiwania mieszkań na wynajem w miastach uniwersyteckich. W znalezieniu dobrego lokalu liczy się nie tylko atrakcyjna cena,
Znani są już pierwsi wykonawcy Off Festival 2007. mBank jest mecenasem wydarzenia.Tegoroczna, II edycja Off Festivalu odbędzie się w dniach 17-19 sierpnia, w Mysłowicach.Organizatorzy imprezy ujawnili nazwy niektórych zespo
7 cali ? to idealny wymiar tego sezonu dla wyświetlacza i znak rozpoznawczy najnowszego tabletu firmy Samsung ? Galaxy Tab! Ten poręczny gadżet to prawdziwe wcielenie wielozadaniowości. Kompaktowe wymiary, dostęp do internetu, z
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Kaszel jest jedną z najpopularniejszych dolegliwości, która pojawia się między innymi przy infekcjach górnych dróg oddechowych. Jest to dość dokuczliwy objaw, który warto próbować złagodzić. Jak najlepiej leczyć suchy
W tym roku Polki chciałyby przede wszystkim schudnąć i uprawiać więcej sportu. A jak już mają oszczędzać, to na konkretny cel. Ich najlepsze wakacje to zorganizowany pobyt all inclusive w 5-gwiazdkowym hotelu, a gdyby miały d
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od