Nie chodzi o najprzystojniejszego studenta Politechniki Gdańskiej, a o statuetkę zwaną KAROL i przyznawaną autorom najlepszych projektów z zakresu zarządzania i marketingu. Rozstrzygnięcie tegorocznego konkursu KAROLE poł
Pod hasłem „Oddaj krew – uratuj komuś życie” w najbliższy piątek 10 czerwca 2011 r. w godzinach 8.30-14.00 przy ul. Kasprzaka 10/16 w Warszawie odbędzie się III edycja społecznej akcji pracowników Banku
Nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach działają rady seniorów. To ważny krok na drodze do aktywizacji osób starszych w Polsce, bo jak mówią sami zainteresowani, ?jesień życia nie musi być smutna?.…
1 lutego 2015 roku ruszył nowy projekt prospołeczny Rossmanna skierowany do wszystkich uczniów gimnazjów w Polsce. Z okazji otwarcia tysięcznej drogerii w kraju firma ufunduje niezapomniany wyjazd wakacyjny dla 1000 gimnazjalist
Wirtualna Polska uruchomiła serwis o mężczyznach - AleFaceci.pl Skierowany jest... nie tylko do kobiet, a znaleźć w nim można m.in. newsy, galerie zdjęć i rankingi słynnych panów – aktorów, piosenkarzy, spo
W VII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) wzięło udział 7500 reprezentantów środowisk gospodarczych z całego świata, 700 panelistów, 550 przedstawicieli mediów. Wybrane wypowiedzi
Czterech komisarzy Unii Europejskiej, mocna reprezentacja krajowego i europejskiego parlamentu, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z Polski, Europy, świata oraz prezesi największych firm i liczni biznesmeni. VII Europejski
W piątek, 3 października, obchodzimy Światowy Dzień Uśmiechu. Pomysłodawcą święta był Harvey Ball ? twórca znanego na całym świecie symbolu żółtej, roześmianej buźki. O uśmiechu warto jednak pamiętać przez cały ro
Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel - prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku”
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �