Najważniejsze światowe wybiegi, prezentacje premierowych kolekcji największych nazwisk świata mody, przeglądy trendów w modzie damskiej i męskiej – Wirtualna Polska oraz Fashion TV kreują i inspirują.
Świąteczne iluminacje, dekoracje centrów handlowych, niezapomniane muzyczne covery, hity filmowe czy są to elementy, bez których nie wyobrażamy sobie świątecznej atmosfery? A może natłok świątecznych dekoracji i symboli kul
W związku z zakończeniem wakacji, które już od ostatniego tygodnia owocuje bardzo znaczącym przyrostem ruchu na serwisie Allegro.pl została wprowadzona bardzo tania i efektywna promocja - kampanie banerowe, w których jedno wyśw
„Gadżety na telefon” to propozycja Wirtualnej Polski dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych, korzystających – za ich pośrednictwem – z możliwości Internetu. Posługując si�
Miarą ich profesjonalizmu jest to, że na co dzień są niezauważalni. Nie zastanawiamy się, jak to się dzieje, że dziesiątki urządzeń, zasilanych energią elektryczną po prostu działa. O ich istnieniu przypominamy sobie, gdy
Już dziś o godz. 18.00 w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie zostaną wręczone Nagrody Kisiela 2011. Statuetki odbiorą Elżbieta Bieńkowska, Janina Paradowska oraz Krystyna Janda.…
Student I roku automatyki i robotyki na Wydziale ETI Damian Szymański skonstruował robota, który swoją nietuzinkową zwinnością wywalczył II miejsce podczas międzynarodowych zawodów Robotic Arena we Wrocławiu. To
Największe przeboje muzyki filmowej w unikalnych plenerach gotyckiej starówki, uznani twórcy i młodzi debiutanci walczący o laury Przeglądu Konkursowego ?Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej już od pięciu lat przyciąga do Tor
W Krakowie odbędzie się kolejne designerskie spotkanie zainicjowane przez KOŁO. Gośćmi będą topowi polscy projektanci z pracowni MOHO. 5 listopada w Salonie Sanitec KOŁO, przy ulicy Handlowców 13 w Modlniczce k. Kr
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy