Jeszcze półtora roku temu miłośnicy koni arabskich w Polsce musieli się niemało naszperać po Internecie, aby zdobyć informacje na pasjonujący ich temat. A jest to niemała grupa, co nie dziwi, gdyż nasz kraj słynie na
Telewizor można powiesić na ścianie, umieścić w specjalnie zamykanej szafce lub nawet zamaskować przesuwną ścianą. Najczęściej jednak decydujemy się na kupno odpowiednich mebli RTV. Jak właściwie dobrać elementy wyposaż
O dawnych i obecnych pracach konserwatorskich w gdańskiej Bazylice Mariackiej opowie Tomasz Korzeniowski, dyrektor zbiorów i konserwator zabytków tej świątyni. Na wykład zapraszamy we wtorek 8 grudnia, wieczorową por
Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznacz
Każdy kto zabezpieczył dom alarmem najlepiej wie, jak często syrena stawia w środku nocy na nogi pół osiedla – bez przyczyny. Jak to zrobić, żeby alarm wył wtedy, kiedy rzeczywiście dochodzi do włamania i milcza�
Relacja z debaty - Podsumowanie prezydencji węgierskiej – wnioski dla Polski13 czerwca 2011 roku na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się debata, na której podsumowano osiągnięcia prezydencji węgierskiej w Radzie UE.
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy
Nie jeden, a kilku Świętych Mikołajów, słodkie upominki dla dzieci, spektakl o niezwykłych przygodach Aladyna, interaktywna zabawa podczas której dzieci będą mogły zbudować zamek, tunel, a nawet? akwedukt! ? moc atrakcji bę
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró