Pierwszy ogólnopolski konkurs ?Mieszkam tu! Mądre pomysły na mądre miasto? wchodzi w decydującą fazę. Na najciekawsze inicjatywy realizowane w ramach budżetów obywatelskich w polskich miastach głosować można przez Internet
Użytkownicy mobilnej telewizji chcą sami wybierać programy, jakie oglądają. Chcą też szerszej oferty programów i niezawodności w działaniu.Telewizja mobilna oferuje możliwość oglądania programów wszędzie i w
Lider handlu internetowego serwis aukcyjny Allegro.pl rozpoczął współpracę z największym serwisem społecznościowym w Polsce – nasza-klasa.pl. Pozwoli to Użytkownikom Allegro prezentować swoje aukcje na profilu NK.
Grafit to symbol elegancji, nowoczesności i? odwagi. Podłoga w odcieniach szarości każdego dnia bowiem prezentuje się inaczej, zawsze i niezmiennie jednak dystyngowanie. Classen, renomowany producent podłóg i drzwi, przedstawia
Płytki na podłodze i otwarta kuchnia? Niekoniecznie! Prawdziwa sztuka kulinarna odbywa się dziś często za zamkniętymi drzwiami. Coraz bardziej modne stają się więc również przytulne kuchnie, w których podłogę tworzą pane
Dlaczego Gdynia ciągle zadziwia nowoczesnym wyglądem? Czy gdyńska architektura lat 20.-30. jest już zabytkiem? O modernistycznej zabudowie Gdyni, która rozwinęła się 80 lat temu na skalę niespotykaną w żadnym innym mie
Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".Konkurs
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
Chcący odwiedzić niezwykły las, złożony z choinek ułożonych w kształt mapy świata na poznańskim Placu Mickiewicza powinni się spieszyć. Choinki znikną z niego już 14 grudnia. Tego dnia odbędzie się bowiem wielka licytac
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy