W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
Nie chodzi o najprzystojniejszego studenta Politechniki Gdańskiej, a o statuetkę zwaną KAROL i przyznawaną autorom najlepszych projektów z zakresu zarządzania i marketingu. Rozstrzygnięcie tegorocznego konkursu KAROLE poł
Kolejne serwisy Wirtualnej Polski: Tech, Moto, Orange Ekstraklasa i Erotyka dostępne są od dzisiaj przez telefon komórkowy. Dodatkowo system nawigacji w mobi.wp.pl przebudowano tak, by najważniejsze i najczęściej szukane in
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Macedonię
Wady postawy to częsta przypadłość u dzieci i młodzieży. Zazwyczaj są to różnego rodzaju skrzywienia kręgosłupa, płaskostopie czy problemy z kolanami. Na rozwój wad wpływa nie tylko tryb życia prowadzony przez najmłodsz
SANTE podkreśla: śniadanie to zdrowie!Stare przysłowie mówi ? śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce doda
ENERGA, sponsor festynu w oliwskim zoo z okazji Dnia Dziecka, zaprasza do udziału we wspólnej zabawie. Organizatorem imprezy pod hasłem "Z zebrą bezpieczniej", która odbędzie się w sobotę, 2 czerwca
Ogrodownia przygotowała projekt zieleni dla ukończonego niedawno osiedla mieszkaniowego Sansara w Warszawie. Opracowany przez Ogrodownię projekt zieleni dla ukończonego już osiedla mieszkaniowego Sansara przy ul. Górczewski
www.mamajestkobieta.pl – to blog Karoliny Malinowskiej, mamy dwóch synów: dwuletniego Fryderyka i 9-miesięcznego Christiana, o byciu kobietą oraz o spełnianiu się w roli matki. Karolina Malinowska, stylistka, dz
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan