BRE Bank zajął II miejsce w rankingu najlepszych instytucji finansowych 2006 roku, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.Wybierając najlepsze banki, Rzeczpospolita oceniała tylko te instytucje, których ak
Marnowanie żywności to coraz częściej poruszana kwestia, zwłaszcza w krajach wysoko rozwiniętych. Skalę zjawiska potęgują: rosnąca zamożność społeczeństwa, wysoki poziom konsumpcji i powszechny dostęp do artykułó
Wyjazdy pod namioty znów cieszą się popularnością. Coraz więcej osób wypoczywa w ten sposób nad polskim morzem oraz na południu Europy. Wiele campingów jest przygotowanych na przyjęcie rodzicó
Pierwszy ogólnopolski konkurs ?Mieszkam tu! Mądre pomysły na mądre miasto? wchodzi w decydującą fazę. Na najciekawsze inicjatywy realizowane w ramach budżetów obywatelskich w polskich miastach głosować można przez Internet
Freixenet, największy na świecie producent win musujących, został sponsorem wydania wyjątkowej płyty „Cafe Luna – hiszpańska podróz”. To pierwsza na polskim rynku płyta prezentująca szeroko hiszpańsk�
Wirtualne choinki, a pod nimi prawdziwe prezenty to propozycja MultiBanku na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia. Bank uruchomił specjalny serwis eventowy, który promuje MultiPasaż, nowy sklep internetowy MultiBanku. Mult
mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA, zajął II miejsce w rankingu na najlepszy bank oraz został uznany za najbardziej przyjazny studentom.W ogłoszonym przez Super Express rankingu mBank zdecydowanie wygrał w głosowaniu interna
Kot do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje do ośmiu posiłków dziennie. Natomiast pies ? wbrew powszechnym praktykom ? maksymalnie dwa. Nie popełniajmy błędów i odżywiajmy naszych pupilów racjonalnie.…
Samsung Electronics Co. Ltd, ogłosił zdobycie nagród dla swoich produktów przyznawanych przez Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) w następujących kategoriach fotograficznych: Europejski aparat fotograficzny
Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznacz