Efektywne i zgrane zespoły pracownicze to siła i podstawa działania organizacji. Czy jednak osiągnięcie najwyższego poziomu zespołowości i integracji pracy to wciąż zysk dla firmy, czy może już zagrożenie, związane chocia
W cztery miesiące od oficjalnego startu, w ofercie NetPress, producenta i dystrybutora prasy w cyfrowym formacie Zinio, znajduje się już ponad 20 tytułów. Pojawił się wśród nich m.in. pierwszy dziennik, a także kolejne z czas
Znana jest już 15 półfinalistów wielkiego konkursu Wirtualnej Polski, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Finałowa trójka kon
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny i prywat
Nazywa się go ?cichym zabójcą?, bo czad jest bezwonny, bezbarwny i śmiercionośny. Jednak można się przed nim obronić. Okresowa kontrola kominiarska oraz montaż czujnika gwarantują bezpieczeństwo.…
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
W dniu 29.06.2009 roku odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla szkoły przyszpitalnej w Specjalistycznym Zespole Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, która zajęła I miejsce w II Ogólnopolskim
Warszawa 2 czerwca, koncern Shell otrzymał wyróżnienie w kategorii „Najlepsza Karta Paliwowa" przyznane przez Gazetę Finansową.Gazeta Finansowa opublikowała dodatek „Turbiny Polskiej Gospodarki", w który
Dziś wystartował portal Liga Biegowa ? unikatowe narzędzie do rywalizacji dla biegaczy. Będzie on miejscem, w którym każdy pochwali się swoimi wynikami, porówna osiągnięcia z innymi zawodnikami i zobaczy, w jakim miejscu kl
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od