Od początku 2014 roku studenci Politechniki Gdańskiej: Mateusz Piotrzkowski z Wydziału Mechanicznego oraz Piotr Krzemiński i Szymon Zagórnik z Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki zdobyli 7 pierwszych miejsc na tur
Giełdowy touroperator wypracował za okres styczeń-wrzesień 2008 roku zysk netto ponad 5,4 miliona złotych, przy przychodach netto na poziomie ponad 208 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłe
<P >Warszawa, 18 czerwca 2007; <STRONG >Bank Pekao SA został nagrodzony za konsekwencję i determinację w dążeniu do konsolidacji polskiego sektora bankowego w rankingu ?50 największych banków w Polsce 2007 r." opraco
Wady wzroku u dziecka powinny być wykryte jak najwcześniej. Jeśli nie zostaną w odpowiednim czasie zdiagnozowane i skorygowane, mogą nie tylko mieć negatywny wpływ na naukę, lecz także prowadzić do powikłań i skutkować pro
Upływający czas nie jest sprzymierzeńcem naszej skóry. Mijają kolejne lata, pojawiają się zmarszczki, zmienia się też kontur twarzy i ust. Z pomocą przychodzą zabiegi z wykorzystaniem wypełniaczy. Kiedyś ? temat tabu. Dzi�
Mądremu gospodarowaniu finansami dedykowane są warsztaty pod hasłem Inteligencja finansowa. Zaplanowano cykl wykładów prowadzonych przez ekspertów z dziedziny rynków finansowych, a dla rozrywki Cashflow –
Już w najbliższych weekend (15-17 maja) w Soho Factory w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Mercedes-Benz Warsaw Fashion Weekend. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest firma Samsung, która w specjalnej strefie zaprezentuje swoj
10 grudnia poznamy wyniki czwartej edycji ogólnopolskiego Rankingu Najbardziej Innowacyjnych Firm. Ranking jest efektem programu badawczego nad innowacyjnością polskiej gospodarki, którego celem jest porównywanie
Największy i najbezpieczniejszy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o rozpoczęciu aukcji związanych z zimową olimpiadą w Salt Lake City 2002. Akcja została przygotowana przy współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim (www.pkol
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró