W Polsce działa ponad 100 firm, które zajmują się profesjonalną produkcją gier. Ale na palcach jednej ręki można policzyć produkcje, które przebiły się do świadomości opinii publicznej jako rynkowe hity. Ten stan można z
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
Nowość w tegorocznym katalogu Rainbow Tours na jesień- zimę, jaką są wyjazdy do Etiopii, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Również inne egzotyczne propozycje touroperatora bardzo dobrze się spr
Prosta forma najwyższej jakości, jasne kolory oraz naturalne, surowe meble połączone z nowoczesną technologią ? to najważniejsze cechy stylu skandynawskiego, który coraz częściej wkracza do polskich wnętrz. Dla mieszkańców
Każdy kto zabezpieczył dom alarmem najlepiej wie, jak często syrena stawia w środku nocy na nogi pół osiedla – bez przyczyny. Jak to zrobić, żeby alarm wył wtedy, kiedy rzeczywiście dochodzi do włamania i milcza�
Z sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP, Allegro jest najlepiej rozpoznawalnym serwisem internetowym. W rankingu znajomości marki wyprzedzają go jedynie znane portale. Aż 43% respondentów korzysta z serwisu aukcy
Wirtualna Polska udostępnia bezpłatnie atrakcyjną grę WWW – typu Future Reality Online – DELIRIUM. DELIRIUM jest całkowicie polską produkcją. Gra WWW łączy w sobie dwa klasyczne gatunki – strategię i RPG. Za
Giełdowy touroperator wyprzedał około 60% oferty wyjazdów sylwestrowych. Weszła ona do sprzedaży wraz z wydaniem drugiej edycji katalogu Prawdziwe Podróże jesień 2008/2009. Dużym powodzeniem cieszą się wycieczki
Co jada Victoria Beckham – jeśli jada coś w ogóle? Co łączy J.Lo, Katie Holmes i Gwen Stefani? Jakie kreacje są glamour? Gdzie bywają gwiazdy? Czego wstydzi się Angelina Jolie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania mo�
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc