Firma PCO S.A. bierze udział w tegorocznych obchodach Międzynarodowego Dnia Rodzin wspierając akcję ?Dwie Godziny dla Rodziny" i potwierdzając przekonanie o fundamentalnym znaczeniu rodziny dla pracowników.…
Jak korzystać ze słońca, by nie doprowadzić do oparzeń, a przede wszystkim do rozpoczęcia procesów nowotworowych? Krem z filtrem i słomiany kapelusz mogą nie wystarczyć. Zobacz, co eksperci mówią o zasadach bezpiecznego opa
Według danych Komendy Głównej Policji najwięcej wypadków ma miejsce w drugiej połowie roku, a co za tym idzie w tych miesiącach odnotowuje się również wysokie wskaźniki ofiar w związku z wypadkami drogowymi. Oprócz kieruj�
Giełdowy touroperator sprzedał w marcu wyjazdy zagraniczne za 10,2 mln zł. Oznacza to wzrost o 93 procent w porównaniu do analogicznego okresu w minionym roku. Osiągane wyniki z początku roku wskazują, że realizacja progn
Misie i lalki, lokomotywa, czekolada, paczka kredek, książeczka o „Czerwonym kapturku” i gra planszowa – kosze wciąż zapełniają się kolejnymi prezentami. „Rozdajemy uśmiech” to międzyuczelniana ak
Pracownicy ponad 150 wrocławskich przedsiębiorstw 17 maja pobiegną alejami Parku Grabiszyńskiego w 2. edycji charytatywnego Biegu Firmowego. Dochód z tegorocznej imprezy zostanie przekazany na sfinansowanie kompleksowego leczenia
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich ? to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Foru
mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w akcji pomocy dzieciom na WIOSNĘ.Dzieci są naszą przyszłością i nadzieją. To właśnie one wnoszą w nasze życie radość, to one nadają sens naszym dąże
Ucieczki sprzed ołtarza zdarzają się nie tylko w filmach. Koszty związane z niepowodzeniem ceremonii ślubnej, też nie są wirtualne. Ubezpieczenie związane z tym szczególnym dniem w życiu, na Zachodzie cieszą się niema
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce