W konkursie „Laborka” Wirtualnej Polski zwyciężyły projekty społecznościowe. Dwie nagrody główne powędrowały do autorów „Szkolesia” i „Pasztetowni”. Każdy, kto miał pomy
24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę od
Rainbow Tours S.A. został wyróżniony przez lotnisko w Katowicach – Pyrzowicach nagrodą dla touroperatora nowego kierunku 2007. W tym sezonie po raz pierwszy można było z Katowic polecieć na wakacje do Malagi na Costa
W dniach 17-18 listopada odbywały się w Warszawie Targi Rodzinne. Czasami jest tak, że gdzie targi, tam i Amica, ale zwykle jest ona tam, gdzie rodzina. Tutaj doszło do idealnego połączenia. Naturalną koleją rzeczy Amica brała
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Planując świąteczne menu, już teraz warto pamiętać o podstawowych zasadach prawidłowego odżywiania, dzięki którym nasze Święta będą nie tylko smaczne, ale i zd
Firma 3M Poland, oddział światowego lidera w dziedzinie innowacji, prezentuje szeroką gamę okularów i gogli ochronnych. Oferta obejmuje m.in. okulary przeciwsłoneczne, okulary do strzelania czy okulary z wymiennymi soczewka
Już 9 maja br. nad poznańską Maltą odbędzie się IV edycja Biegu na Tak ? Run of Spirit. Ideą imprezy jest wspólna rywalizacja i aktywność sportowa bez względu na stopień sprawności uczestników. To jedyna impreza biegowa w
Najlepsze polskie fotografie prasowe, od najbliższego poniedziałku, oglądać będzie można na Politechnice Gdańskiej. Na wystawie pokonkursowej BZ WBK Press Foto 2010 zobaczyć będzie można ponad 150 zdjęć, a wśród nich obsy
Do dyspozycji mieli format A1, czyli 594×841 mm papieru. Na takiej powierzchni mogli wykazać się fantazją i profesjonalizmem. Stworzyli nietypowy team roboczy – dwóch studentów plus doktorantka prowadząca
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t