Tegoroczna inauguracja na Politechnice Gdańskiej odbędzie się 6 października 2014 roku ? dokładnie w 110. rocznicę pierwszej inauguracji roku akademickiego na uczelni. Uroczystość rozpocznie się o godz. 11.15 w Auli w Gm
W warszawskim Hotelu Novotel odbyła się wczoraj III Konferencja Central European Electronic Card - Warsaw 2010. Wydarzenie jest jednym z najważniejszych spotkań branży kartowej z Polski i Europy Centralnej.Tegorocznej konferencji
Od listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A. Spółka, notowana na warszawskiej giełdzie, zleciła agencji organizację spotkań z dziennikarzami, relacje inwestorskie oraz opracowanie n
Każdy, kto ma pomysł na przeprowadzenie eksperymentu internetowego oraz chce stworzyć coś nowego, niepowtarzalnego i innowacyjnego w Sieci, może zgłaszać się do Wirtualnej Polski. Portal uruchomił właśnie program „Labo
Czasy podręcznych wentylatorków czy otwierania okien w celu zrobienia przeciągu minęły bezpowrotnie. W nowoczesnych budynkach biurowych funkcjonują zaawansowane systemy klimatyzacyjne zapewniające komfort pracy nawet wtedy, gdy
Czy elektrownia jądrowa jest bezpieczna i po co Polsce program energetyki jądrowej? Jest okazja, by zadać pytania specjalistom. W sobotę 11 grudnia w godzinach od 11.00 do 17.00 w ramach projektu „ATOMOWY AUTOBUS” na Wy
Każdego roku 700 tys. Polek pada ofiarą przemocy. Żyją z katami, ale zazwyczaj nie zwracają się do nikogo o pomoc. Często wynika to z obaw o swoje bezpieczeństwo, jednak zwykle nie wiedzą, gdzie szukać wsparcia. Przyjęcie ko
Przygotowania do X Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wchodzą w ostatni etap. W tym roku główny sztab Fundacji Jurka Owsiaka oraz centrum całej akcji zagości 13 stycznia w studiu nr 5 w siedzibie TVP przy ulicy Woroni
Największy serwis aukcyjny w Polsce po raz pierwszy wygrywa z największymi portalamiWedług badań opublikowanych przez spółki PBI i Gemius pod względem liczby odsłon Allegro plasuje się na II miejscu wygrywając z Wirtualną Po
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró