Firma Nestlé otwiera dziś pierwsze centrum badawcze w Japonii. Centrum, będące częścią struktury Naukowo-Badawczej Nestlé (Nestlé Science and Research) w Szwajcarii, mieści się na Uniwersytecie Tokijskim i
18 listopada od godziny 10 rozpoczynamy w Bankier.pl relacje na żywo z expose premiera w Sejmie. Redaktorzy Bankier.pl wraz z zaproszonymi gośćmi będą na bieżąco analizować i komentować sytuację przed i po wystąpieniu premie
Katastrofa w Fukushimie, obniżka ratingu USA, zmiany na rynku kredytów hipotecznych, zmiana stawki podatku VAT czy ustawa deregulacyjna to, zdaniem analityków Bankier.pl, najważniejsze wydarzenia mijającego roku. Oto,
W piątek, 3 października, obchodzimy Światowy Dzień Uśmiechu. Pomysłodawcą święta był Harvey Ball ? twórca znanego na całym świecie symbolu żółtej, roześmianej buźki. O uśmiechu warto jednak pamiętać przez cały ro
Na półki wkracza seria ceramiki łazienkowej EGO by Antonio Citterio. Subtelna elegancja nowej serii właśnie poszerzyła bogatą ofertę Sanitec KOŁO.Proste w formie, jak sama woda i dokładnie tak cenne – oto idea st
We wtorek, 17 lipca, na tarasie Qchni Artystycznej zaprezentowano nowy dwumiesięcznik „Nasza piękna Polska” – pełen wspaniałych zdjęć magazyn tworzony przez czytelników dla czytelników, opowiadają
Do niedawna założenie lokaty w obcym banku wiązało się w koniecznością odwiedzenia jego placówki i podpisania umowy. Dziś już kilka instytucji finansowych umożliwia zdeponowanie pieniędzy przez internet nawet os
Kilkanaście przedmiotów w tym fotografie Angeliny Jolie i Cindy Crowford autorstwa Gilla Bensimone, amerykańskiego fotografa, pracującego dla Elle można licytować na aukcji Allegro.pl. Zyski ze sprzedanych w ten sposób prze
Serwis SwiatObrazu.pl udostępnił mobilną wersję serwisu przeznaczoną dla komputerów przenośnych PDA. Wersja mobilna serwisu dostępna jest pod adresem http://swiatobrazu.pl/mobile. Jej interfejs został odpowiednio zoptym
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró