Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.&
4 grudnia, w Warszawie odbywa się warsztat, w którym uczestniczą najwięksi specjaliści zajmujący się tematyką raka piersi. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń na temat utworzenia w Polsce Breast Units ? specjalistycznych
Netia oferuje kibicom siatkówki dużą dawkę sportowych emocji ? transmisję na żywo Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które rozpoczną się w najbliższą sobotę, 30 sierpnia. Transmisja dostępna będzie w ramach
Nowa okładka, zmieniony format i całkiem nowa cena – to pierwsze zmiany, które rzucają się w oczy w nowym wydaniu magazynu "Machina". Listopadowy numer magazynu właśnie trafia na rynek, dając początek zmianom, kt&o
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
1800 km mają do przejechania po Polsce użytkownicy Allegro.pl, którzy będą wirtualnie zwiedzać kraj w letnim konkursie ?AlleJazda?. Jest o co walczyć, bo główne nagrody to Nissan Micra i Laptop Acer Ferrari.To już druga edycj
Cokupić.pl – serwis należący do Grupy Allegro – w okresie przedświątecznych zakupów nie tylko pomoże w decyzjach zakupowych, ale jako jedyny serwis w Polsce zapłaci użytkownikom za opinie.Serwis cokupić.pl
Przez trzy kolejne dni, między 2 a 4 kwietnia 2009 r., już po raz dwunasty odbywać się będą w Łodzi Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO. Targi FVF to jedno z najbardziej liczących się, nie tylko w
Certyfikatem Uczelnia Liderów od wczoraj może poszczycić się Politechnika Gdańska. Oznacza to, że jesteśmy uczelnią kształcącą ludzi kreatywnych, którzy z pewnością odnajdą się na rynku pracy. Ponadto naszej Politechnic
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik