Od jutra przechodzę na dietę lub rzucam palenie - to najbardziej popularne postanowienia, w których słowo ?jutro? odgrywa kluczową rolę. Bez dobrego planu ciężko jest osiągnąć sukces, więc po co zwlekać? Czas nie stoi w mi
Budowę 10,5 tys. km nowych linii elektroenergetycznych, przyłączenie do sieci 270 tysięcy nowych klientów oraz pełne wdrożenie zdalnego odczytu liczników zakłada program inwestycyjny o wartości ponad 7 mld zł dla
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Planując świąteczne menu, już teraz warto pamiętać o podstawowych zasadach prawidłowego odżywiania, dzięki którym nasze Święta będą nie tylko smaczne, ale i zd
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache
Już po raz kolejny portal www.brebank.pl został wyróżniony przez branżowych specjalistów. 5 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyło się wręczenie nagród w trzeciej edycji konkur
ING rozpoczyna czwartą już edycję Globalnego Wyzwania. W ramach międzynarodowej akcji, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, angażują się w różnorodne działania społeczne na rz
Ok. 200 zł ? taką kwotę na prezenty dla dzieci przeznaczy w tym roku przeciętna, polska rodzina. To spory wydatek, więc warto go przemyśleć. Pomocne będą propozycje zabawek polecanych przez obsługę sklepu Kidy.pl…
Misie i lalki, lokomotywa, czekolada, paczka kredek, książeczka o „Czerwonym kapturku” i gra planszowa – kosze wciąż zapełniają się kolejnymi prezentami. „Rozdajemy uśmiech” to międzyuczelniana ak
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s
Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.&