W listopadzie kanał filmowy ALE KINO! oraz Agencja Promocji Ma?ana zapraszają na drugą edycję festiwalu FILMY ŚWIATA ALE KINO! . W programie imprezy znajdą się filmy z Azji, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Ameryki Łacińskiej.Ki
Kolejny Finał Wielkiej Orkiesty Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. W poniedziałek, 3 grudnia wystartował oficjalny serwis Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku internauci z całego świata będ
4 grudnia, w Warszawie odbywa się warsztat, w którym uczestniczą najwięksi specjaliści zajmujący się tematyką raka piersi. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń na temat utworzenia w Polsce Breast Units ? specjalistycznych
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Z końcem października Internetowy Serwis Kobiecy Female.pl (www.female.pl) pokazał swoje nowe oblicze.Gruntownemu liftingowi poddana została strona główna oraz wszystkie podstrony. Serwis w nowych ciepłych b
Grupa Energa wspólnie z Polskim Związkiem Żeglarskim rozpoczyna cykl spotkań z dziećmi, których głównym celem jest promowanie żeglarstwa jako aktywnej formy spędzania wolnego czasu. Uczniowie będą mieli okazję obejrzeć z
Wszystko z natury ? poznaj jakość tkanin Vippi DesignO tym, że marka odzieżowa Vippi Design jest wyjątkowa, przekonało się już szerokie grono użytkowniczek. Wśród nich znalazły się przyszłe, jak też świeżo upieczone
W internecie można kupić wszystko. Samochód, komórkę, laptop, babcine ogórki czy nawet zeszłoroczny śnieg. O czym należy pamiętać, by "sieciowe" zakupy były przyjemne i bezpieczne radzą specjaliści Allegro.pl, lidera e- c
Warszawa, 4 grudnia 2001 r. - Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl - wirtualne licytacje. Dostęp do now
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba