Dzięki akcji Shell, klienci tej firmy mogą znacznie obniżyć koszty eksploatacji samochodów.Mając na uwadze duże znaczenie wydatków na paliwo dla stanu domowych budżetów, Shell opracował program edukacyjny dla kierowców o n
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
Karty promocyjne uprawniające do bezpłatnego, miesięcznego ubezpieczenia assistance dla kierowców to pomysł MultiBanku na zimową promocję oferty Centrum Ubezpieczeń.- Taka karta pozwala na skorzystanie z bezpłatnej pomoc
48-letni Joachim Franz z Niemiec pokazał, że nie ma złych metod walki z AIDS. Batalie z nabytym zespołem braku odporności można prowadzić niekonwencjonalnymi sposobami. On wybrał sport. W tym roku miesięcznik Reader&
Student I roku automatyki i robotyki na Wydziale ETI Damian Szymański skonstruował robota, który swoją nietuzinkową zwinnością wywalczył II miejsce podczas międzynarodowych zawodów Robotic Arena we Wrocławiu. To
Podczas zakończonych w sobotę VII Targów "Twoje Pieniądze" mBank - pierwszy w pełni wirtualny bank w Polsce, detaliczna część BRE Banku SA, otrzymał nominację do nagrody "Teraz internet". mBankowi przyznano również III miej
Kupujesz auto? Sprzedajesz? Ubezpieczasz? Sprawdź, ile wart jest twój samochód. Wyceń go samodzielnie z Wirtualną Polską i EurotaxGlass’s. Nowy serwis WP – WycenyAut.wp.pl – to pi
Dziecko późno zaczyna uczyć się mówić, artykułuje w sposób specyficzny, niezrozumiały i ma problemy w relacjach z rówieśnikami? To objawy autyzmu, choroby, z którą ? jeśli zostanie wcześnie zdiagnozowana ? można żyć n
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró