Wiosenna pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Częściej jemy wówczas poza domem. Marka Aqua Slim, suplementu diety zawierającego ekstrakt z rośliny Garcinia cambogia, który wspomaga proces odchudzania[1], po
Firma Nestlé otwiera dziś pierwsze centrum badawcze w Japonii. Centrum, będące częścią struktury Naukowo-Badawczej Nestlé (Nestlé Science and Research) w Szwajcarii, mieści się na Uniwersytecie Tokijskim i
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Kolejny Finał Wielkiej Orkiesty Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. W poniedziałek, 3 grudnia wystartował oficjalny serwis Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku internauci z całego świata będ
Jan Komasa zdobył Złotą Kaczkę dla najlepszego polskiego filmu 2011 roku za „Salę samobójców”. Komasa otrzymał Złotą Kaczkę także za scenariusz swojej debiutanckiej fabuły. Nagrodę za najlepsz
30 listopada Akademia Technik Malarskich ostatecznie zamknęła pierwszy etap konkursu „Malarz Roku 2010”. Już wkrótce jury wybierze najlepsze inwestycje, które powalczą o tytuł najlepszego malarza w Polsce
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Dwukrotny mistrz świata i ambasador marki Castrol od 2009 roku, Cafu, jest przekonany, że rozpoczynający się wkrótce w jego ojczyźnie turniej będzie obfitował w gole i okaże się najbardziej emocjonujący w historii.…
Z optymizmem, ale rzeczowo ku przyszłościWyniki sondażu Reader?s DigestRealiści i pragmatycy, umiarkowani optymiści, którzy chcą inwestować w swoją przyszłość, a dla których najważniejszą wartością jest rodzina i
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie