W Polsce średnio co 24 sekundy ktoś zastrzega kartę bankomatową. W 84% przypadków przyczyną jest zgubienie ? pozostałe to wynik kradzieży. W skutecznym i szybkim blokowaniu kart pomaga specjalna infolinia.…
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Gdzie na świecie środowisko jest najczystsze i jednocześnie warunki życia są najlepsze? W obejmującym 141 państw rankingu miesięcznika Reader’s Digest zwyciężyła „zielona“ Finlandia, a najniższą ocenę do
Już 8 stycznia w całej Polsce zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy podczas jubileuszowego XX Wielkiego Finału. Jubileusz zobowiązuje ? na okrągłą 20. rocznicę Bank Pekao przekaże Fundacji darowiznę w wysokości dwóch
Do Sejmu trafiły petycje przeciwko nowelizacji ustawy antydyskryminacyjnej. 138.588 obywateli wyraziło swój stanowczy sprzeciw wobec treści projektu Ustawy o wdrożeniu niektórych przepisów UE w zakresie równego traktowania. &he
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba
Rząd przyjął projekt, który przewiduje, że z urlopów rodzicielskich oraz zasiłków macierzyńskich będą mogli korzystać samotni ojcowie, m.in. w przypadku śmierci matki dziecka.…
Na festiwalu Xbox Big Day Out 2007 zawodnicy z całego świata spróbują pobić rekord akrobatycznych skoków narciarskich i snowboardowych, a oprawę muzyczną imprezy zapewniają najlepsi DJ’eVal d’Isere
W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowe