Ericsson, Budimex, Telefonia Dialog oraz Netia, to sygnatariusze podpisanego 29 listopada 2011 roku Listu Intencyjnego, którego celem jest m.in. wspólny udział w realizacji projektów budowy regionalnych sieci szerokopasmowych, taki
Akcesoria samoprzylepne Command? od 3M pozwalają bez trudu zorganizować, uporządkować i udekorować każde pomieszczenie. Haczyki i rzepy szybko się przyklejają i bardzo łatwo je odkleić nie niszcząc powierzchni.…
Najtańszym sposobem opłacania rachunków za gaz, telefon czy prąd jest skorzystanie z bankowości internetowej. Tanio można je zapłacić również w kasie osiedlowego marketu. Zdecydowanie najdroższa opcja to przelew
mBank zaprasza Klientów korzystających z sieci komórkowej Play do wzięcia udziału w konkursie. Do zgarnięcia są multimedialne nagrody. Konkurs skierowany jest do wszystkich osób, które korzystaj�
„Ekoszkody. Krótki Przewodnik po ryzyku” to pierwszy na polskim rynku ubezpieczeń magazyn inżynierski, przedstawiający praktyczne strony oceny ryzyka spowodowania szkód w środowisku. Publikację wydała w
Tej zimy na stok wybiera się niemal 4 miliony Polaków. Chociaż nasze góry nie mogą zagwarantować nam świetnych warunków do jazdy, aż ponad 50 proc. narciarzy, wybiera się w tym roku na narty lub snowboard w�
Aż 60 proc. dróg krajowych w Polsce to tzw. czarne odcinki. Niemal 70 proc. wszystkich wypadków, w których giną ludzie ma miejsce na tych jezdniach. Najbezpieczniej jest na autostradach, ale stanowią one zaledwi
Z okazji Dnia Dziecka, Lidl przygotował szeroką ofertę zabawek oraz ubranek dla dzieci. 30 rodzajów klocków LEGO, lalki Monster High, trampolina, piaskownica oraz wiele innych atrakcyjnych produktów, dostępnych będzie już od
1 czerwca na stacjach paliwowych Shell rusza nowa kampania promocyjna, nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell z Ferrari. Kierowcy tankujący na stacjach Shell będ
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik