mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, zaprasza wszystkich Klientów do udziału w konkursie pod nazwą z Visą do Aten. Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd na Letnie Igrzyska Olimpijskie w 2004 r. W konkursie do wygrania są r�
„Bankowanie” przez internet, to nie tylko luksus, wygoda, czy podążanie za nowinkami technologicznymi. To przede wszystkim znaczna oszczędność pieniędzy. Różnice w obsłudze konta w placówce i przez int
Już po raz drugi polskie szkoły biorą udział w europejskim projekcie Dzień Wiosny w Europie. 23 marca w szkołach odbędą się festyny europejskie, konkursy, spotkania z ciekawymi ludźmi, debaty internetowe. W ten sposób szkoł
Tej zimy na stok wybiera się niemal 4 miliony Polaków. Chociaż nasze góry nie mogą zagwarantować nam świetnych warunków do jazdy, aż ponad 50 proc. narciarzy, wybiera się w tym roku na narty lub snowboard w�
Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa wł
Jubileuszowe spotkanie PSPR, zaplanowane na 21 czerwca, zwieńczy 10 lat działalności tej organizacji. Gośćmi specjalnymi będą profesorowie Larissa i James Grunig, światowe autorytety w dziedzinie Public Relations. Polskie Stowa
Ruszyła akcja, w której Klienci polecający konto w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 1200 nagród.Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać co najmniej jeden z rachunków indywid
Nowa okładka, zmieniony format i całkiem nowa cena – to pierwsze zmiany, które rzucają się w oczy w nowym wydaniu magazynu "Machina". Listopadowy numer magazynu właśnie trafia na rynek, dając początek zmianom, kt&o
mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w akcji pomocy dzieciom na WIOSNĘ.Dzieci są naszą przyszłością i nadzieją. To właśnie one wnoszą w nasze życie radość, to one nadają sens naszym dąże
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka