Sage Symfonia – wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP, już po raz drugi otrzymała prestiżowe, złote godło Laur Klienta. - Przyznanie nam już po raz drugi, rok po roku, pie
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Gda�
Zbliża się kolejny rok akademicki. Rzesze studentów wracają już z letniego wypoczynku i rozpoczynają poszukiwania mieszkań na wynajem w miastach uniwersyteckich. W znalezieniu dobrego lokalu liczy się nie tylko atrakcyjna cena,
Na festiwalu Xbox Big Day Out 2007 zawodnicy z całego świata spróbują pobić rekord akrobatycznych skoków narciarskich i snowboardowych, a oprawę muzyczną imprezy zapewniają najlepsi DJ’eVal d’Isere
Wirtualna Polska udostępnia bezpłatnie atrakcyjną grę WWW – typu Future Reality Online – DELIRIUM. DELIRIUM jest całkowicie polską produkcją. Gra WWW łączy w sobie dwa klasyczne gatunki – strategię i RPG. Za
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Młodzieżowy klub piłkarski UKS Varsovia został wybrany jako reprezentant Polski podczas II Forum ?FOOTBALL FOR FRIENDSHIP ? Piłka Nożna Dla Przyjaźni?, podczas finału Ligi Mistrzów 2014 w Lizbonie. W trakcie wyjazdu, młodzi p
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
Ludzie dopuszczają się zdrad nie bez przyczyny. Monogamia nie jest dla nas naturalnym typem związku i nie tkwi w naszym DNA. Stąd niewierność, a gdzie o znalezienie nowego partnera najłatwiej? Oczywiście w Internecie. &hellip
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka