Zaledwie miesiąc od uruchomienia nowej platformy wideo Wirtualnej Polski – ToSieWytnie.pl liczba jej unikalnych użytkowników wyniosła 1 551 601*. W tym czasie obejrzeli oni w sumie 180 000 godzin materiałów wide
Neuron Agencja Public Relations ma zaszczyt zaprosić na wernisaż wystawy malarstwaMARCINA SUTRYKA,który odbędzie się w sobotę 17 marca, o godzinie 19:00 w Galerii Sztuki Traffic w Warszawie, W swoich pracach Marcin Sut
Młodzieżowy klub piłkarski UKS Varsovia został wybrany jako reprezentant Polski podczas II Forum ?FOOTBALL FOR FRIENDSHIP ? Piłka Nożna Dla Przyjaźni?, podczas finału Ligi Mistrzów 2014 w Lizbonie. W trakcie wyjazdu, młodzi p
O ile Święta Bożego Narodzenia Polacy spędzają kameralnie w gronie najbliższej rodziny, to Sylwester przyciąga zwolenników zagranicznych wyjazdów. Na taki odpoczynek może sobie pozwolić coraz więcej z nas, ponieważ koszt b
Rachunki bieżące oferowane przez MultiBank spotkały się z uznaniem Klientów biznesowych. Bank został uhonorowany LAUREM KLIENTA 2009 - ODKRYCIE ROKU w kategorii Firmowe konto dla MSP.- Nagroda za konta firmowe, to
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró
Kwiecień to kolejny miesiąc wzrostów sprzedaży w Rainbow Tours. Klienci giełdowego touroperatora kupili w tym czasie wycieczki za 6,6 mln złotych. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie ofertą letnią 2009, Zarzą
Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Rodzinny grill, piknik ze znajomymi czy wspólne oglądanie meczu w telewizji to idealne sytuacje, w których możemy zaserwować naszym bliskim i przyjaciołom drobne przekąski. Słodkich i niezdrowych pokus jest naprawdę wiele wię
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl