Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji bad
TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Portal TravelOvo p
W Polsce corocznie do szpitali z ostrą biegunką wirusową trafia około 6500 dzieci. Biegunka jest szczególnie groźna dla tych najmłodszych. Jest to choroba występująca powszechnie - jak podają statystyki – ulega je
Z pewnością będzie to najciekawszy przystanek w Gdańsku. Konkurs na koncepcję wiaty przystankowej w sąsiedztwie stadionu Baltic Arena wygrał dwuosobowy zespół studentów III roku Wydziału Architektury Politechniki
Warszawa 07.12.2007, zostały wręczone statuetki Hybrydy Flotowe dla firm i instytucji z branży motoryzacyjnej, które w sposób szczególny dbają o ekologię i bezpieczeństwo na drogach. Zwycięzców wytypo
Światowe trendy w energetyce, innowacje, wyzwania i bezpieczeństwo energetyczne ? to tylko kilka tematów, z którymi zmierzą się goście Kongresu Energi@21. Specjaliści, praktycy, ekonomiści i naukowcy z Polski i z zagranicy spo
Białego Malucha, który miał trafić w ręce dwojga polityków w ostatnim programie ?Szymon Majewski Show? można kupić na aukcji internetowej Allegro.pl. Politycy samochodu nie odebrali, a zysk ze sprzedaży będzie przeznaczony na
Sylwestrowa noc to czas kiedy każda kobieta chce wyglądać zjawiskowo. Makijaż to ważny element stylizacji, który podkreśla kreację. Dobór odpowiednich kosmetyków kolorowych gwarantuje utrzymanie pięknego wyglądu przez ca�
Program ING Banku Śląskiego zdobył uznanie Związku Banków Polskich, zdobywając nagrodę za „Najlepszy projekt 2007" w konkursie „Ambasador Gospodarki Elektronicznej, Partner roku i Projekt roku".  
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od