Miasteczko edukacyjno-rozrywkowe w Płocku odwiedziło ponad pół tysiąca uczniów klas I-III z 6 lokalnych szkół podstawowych, a także wielu mieszkańców Płocka. Dzięki filmowi 3D, interaktywnemu quizow
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich intere
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Srebrny Tukan z Ekwadoru, emaliowana misa z Chin oraz ręcznie wykonana szkatułka z Egiptu to jedne z wielu przedmiotów przekazanych PCK na aukcję internetową Allegro przez Panie Ambasador i Żony Panów Ambasadorów akredytowanych
W dniach 17-18 listopada odbywały się w Warszawie Targi Rodzinne. Czasami jest tak, że gdzie targi, tam i Amica, ale zwykle jest ona tam, gdzie rodzina. Tutaj doszło do idealnego połączenia. Naturalną koleją rzeczy Amica brała
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s
Gruzińska kuchnia to bogactwo tradycji, kultury oraz smaków. Poznając tajemnice Kaukazu zakochujemy się w nim, odtwarzamy regionalne dania oraz delektujemy się winem, prosto z gruzińskich winnic. Doradzamy jak sprawić, aby ten w
Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,