Projekt internetowy marki WINIARY - Planeta Wielkanocna.pl został uhonorowany nagrodą Webstar Internautów.W tegorocznym wydaniu konkursu Webstarfestival – jedynym oceniającym wyłącznie polskie strony internetowe - pr
Serwis SwiatObrazu.pl ogłasza nowy konkurs fotograficzny, tym razem na wesoło, którego temat brzmi: „Strzelając śmiechem”. Fotografie zgłoszone do konkursu mają za zadanie pobudzać do śmiechu, a celem konkurs
Kaszel jest jedną z najpopularniejszych dolegliwości, która pojawia się między innymi przy infekcjach górnych dróg oddechowych. Jest to dość dokuczliwy objaw, który warto próbować złagodzić. Jak najlepiej leczyć suchy
Płytki na podłodze i otwarta kuchnia? Niekoniecznie! Prawdziwa sztuka kulinarna odbywa się dziś często za zamkniętymi drzwiami. Coraz bardziej modne stają się więc również przytulne kuchnie, w których podłogę tworzą pane
Pocztowe Konto Plus zostało uznane przez ekspertów za najkorzystniejszy tradycyjny rachunek na rynku. Pocztowe Konto Plus otrzymało, w najnowszym rankingu opublikowanym w Gazecie Prawnej (29.06.2009), tytuł najlepszego i naj
Wykrywanie korupcji jest coraz większe, natomiast nie ulegają poprawie standardy etyczne Polaków. Tolerancja wszelkich niepoprawnych zachowań jest największą bolączką naszego społeczeństwa. Owszem, potępiamy zachowania korup
W Galerii firmy Ericsson otwarto wystawę prac dyplomantów i wykładowców Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie prezentującą malarstwo, ceramikę i tkaninę. 25 kwietnia 2003 r. w Galerii firmy Ericsson została otwarta wysta
W związku z dniem bezpiecznego komputera Allegro przypomina, o niebezpieczeństwach czyhających w sieci-Bezpieczeństwo jest od zawsze dla Nas priorytetem. Właśnie dla tego od początku roku wprowadzamy projekt Centrum Bezpieczeńs
Fundacja Europeana z Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli zajmuje się obsługą PR Hack4Europe w Poznaniu – wydarzenia realizowanego w ramach międzynarodowego konkursu programistycznego, organizowanego przez
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce