Wiadomości branżowe

Rewolucja w Komunikacji III

Rewolucja w Komunikacji III
25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap? Trzeci już raz zaproszeni do prelekcji specjaliści wraz z uczestnikami seminarium będą rozmawiać o internecie, nowych mediach, trendach i przyszłości komunikacji... Tym razem tematem przewodnim jest zjawisko UGC, czyli treści generowane przez samych użytkowników serwisów. Czy taka treść ma jakąkolwiek wartość? Kiedy jest to cenna zawartość a kiedy po prostu śmieci? Jak wykorzystywać zjawisko UGC? Czy można wpływać na jakość/wartość treści generowanych przez użytkowników? I tak dalej... Bo skrót UGC (User Generated Content) złośliwi interpretują jako User Generated Crap, czyli uznają za śmieci. Ale przecież masa klientów rozmawiających o produkcie może mieć wielki wpływ na jego sukces lub klapę rynkową. Czy można nauczyć się oceniać jakość informacji pochodzących od konsumentów i ich potencjał perswazyjny? Dowiedzieć się, czy powstały z potrzeby ekshibicjonizmu, kreatywności, czy dzielenia się

25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap?

 

Trzeci już raz zaproszeni do prelekcji specjaliści wraz z uczestnikami seminarium będą rozmawiać o internecie, nowych mediach, trendach i przyszłości komunikacji... Tym razem tematem przewodnim jest zjawisko UGC, czyli treści generowane przez samych użytkowników serwisów. Czy taka treść ma jakąkolwiek wartość? Kiedy jest to cenna zawartość a kiedy po prostu śmieci? Jak wykorzystywać zjawisko UGC? Czy można wpływać na jakość/wartość treści generowanych przez użytkowników? I tak dalej...

 

Bo skrót UGC (User Generated Content) złośliwi interpretują jako User Generated Crap, czyli uznają za śmieci. Ale przecież masa klientów rozmawiających o produkcie może mieć wielki wpływ na jego sukces lub klapę rynkową. Czy można nauczyć się oceniać jakość informacji pochodzących od konsumentów i ich potencjał perswazyjny? Dowiedzieć się, czy powstały z potrzeby ekshibicjonizmu, kreatywności, czy dzielenia się wiedzą?

 

W trakcie seminarium spróbujemy odpowiedzieć na pytania:

 

  • Dlaczego tysiące osób w internecie tworzą społeczności nie zajmujące się niczym istotnym?
  • Dlaczego internauci masowo publikują swoje nieatrakcyjne zdjęcia chcąc się lansować przed innymi?
  • Czy setki tysięcy nieistotnych informacji pojawiających się codziennie na blogach i innych kanałach wymiany informacji mogą mieć wpływ na opinię publiczną?

 

Warsztat odbędzie się 25 lipca 2007 w godzinach 10:00 – 17:00 w warszawskiej siedzibie Agory (ul. Czerska 8/10). Zaproszeni prelegenci to specjaliści z dziedziny internetu, e-biznesu, marketingu bądź public relations oraz znani blogerzy.

 

Program pierwszej części spotkania podzielony jest na wystąpienia dotyczące potencjału i reguł tworzenia się treści „blogowych”, „foto” i „wiedzy”. Następni prelegenci zastanowią się nad sposobami wykorzystania treści tworzonych przez internautów w grze rynkowej, możliwości zarabiania na nich w e-biznesie oraz ich znaczeniu w marketingu i PR. Ale spotkania w ramach programu "Rewolucja w Komunikacji" to przede wszystkim dyskusje i interakcja z uczestnikami. Dlatego najważniejszymi punktami programu seminarium będą dwa panele dyskusyjne z udziałem całej sali: „UGC w Polsce - stan i potencjał” oraz "Wykorzystanie UGC w marketingu i PR”.

A to już wiesz?  PRowcy piją!

 

Wstęp wolny!

Szczególy na http://internetpr.blox.pl/2007/07/Rewolucja-w-Komunikacji-Seminarium-User-Generated.html

======================== 

“Rewolucja w komunikacji” - wspólny projekt Gazety.pl i Fundacji InternetPR.pl, którego celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. W ramach projektu zaplanowano m.in. cykl spotkań warsztatowych dotyczących najważniejszych trendów, technik i narzędzi nowoczesnej komunikacji - blogów, serwisów społecznościowych, RSS-ów, podcastów, marketingu wirusowego etc.

 

W ramach projektu "Rewolucja w komunikacji" w serwisie Blox.pl powstała też grupa blogów prowadzonych przez specjalistów z dziedziny public relations. Każdy z blogów porusza inny temat z dziedziny PR i prowadzony jest wspólnie przez kilku autorów. Zyskujemy jeszcze jedną, ciekawą, nową formę rozmowy i dyskusji w naszej branży - pisze na blogu Internetpr.blox.pl jeden z jego autorów, Sebastian Łuczak - jesteśmy pewni, że z korzyścią dla polskiego środowiska specjalistów PR.

 

Wśród blogów tematycznych znalazł się m. in. Internet dla Public Relations (http://ePR.blox.pl), PR kryzysowy (http://PRkryzysowy.blox.pl) oraz PR i media (http://PRmedia.blox.pl) czy investor relations (http://ir.blox.pl/html)

 

Więcej informacji o warsztacie "Blogi w Public Relations" oraz projekcie "Rewolucja w komunikacji" można znaleźć na blogu Fundacji InternetPR (http://internetPR.blox.pl).

 

Źródło Fundacja internetPR.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy